Strona główna / FAQ – pytania i odpowiedzi

FAQ – pytania i odpowiedzi

Wystawiamy faktury VAT, są dołączane do przesyłki którą otrzymasz a wcześniej wysyłamy je na Twój mail w formie pliku PDF.

Zakupione u nas towary możesz odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym w Rumi. Standardowo wysyłamy zakupiony towar poczta kurierską za pośrednictwem firmy GLS.

Towar dostarczamy zazwyczaj max. w ciągu 2 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty.

Serwisujemy większość sprzedawanych produktów. Na pozostałe, mamy umowy serwisowe z naszymi kontrahentami.

Na zakupione u nas części udzielamy gwarancji, w zależności od specyfiki produktu.

Warunki rozpatrywania reklamacji zamieszczone są na stronie z regulaminem sklepu.

Prawa autorskie do znaków towarowych

Wszystkie nazwy/produkty wymienione na stronie są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do ich prawowitych właścicieli. Zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.